sábado, 27 de agosto de 2011

No a la reforma constitucional sin referéndum

Desde la asamblea de ciudadanos de Mieres rechazamos que se modifique nuestra Carta Magna de una manera antidemocrática incluyendo artículos que nos perjudican. 

 
NO A LA REFORMA CONSTITUCIONAL SIN REFERÉNDUM

En estos días, el actual gobierno del PSOE con el apoyo del PP, ambos dos caras de un misma moneda, se disponen a perpetrar una reforma constitucional a espaldas de la ciudadanía. Esta reforma consiste en incluir explícitamente en nuestra Carta Magna un techo al gasto público que, en la práctica, significa reducir aún más el presupuesto dedicado a la educación, la sanidad o las pensiones.
Estas medidas que nos tratan de imponer tienen como cabeza visible a políticos de derechas como Sarcozy o Ángela Merkel, pero los verdaderos impulsores son los poderes económicos; Bancos, entidades financieras y grandes corporaciones. Los mismos que nos han llevado a la actual crisis al tener que pagar los estados, es decir, de nuestros bolsillos, inmensas sumas de dinero para rescatarlos de la quiebra. Y, también, los mismos que quieren sacar beneficios de la crisis generada por ellos mismos y de la que se niegan a asumir ninguna responsabilidad.
Por todo ello, no podemos admitir que de una manera absolutamente antidemocrática, por medio de la coacción, sin contar con la opinión ni el voto de los ciudadanos, se manipule nuestra constitución, es decir, nuestras leyes fundamentales para imponer medidas que perjudican a una inmensa mayoría de trabajadores, estudiantes y pensionistas en beneficio de las grandes fortunas. Exigimos, no pedimos, que se consulte al pueblo antes de modificar ninguna ley que nos afecte, mucho menos La Constitución. Exigimos un Referéndum en el que podamos aprobar o rechazar la reforma.

 NON A LA REFORMA CONSTITUCIONAL ENSIN REFERÉNDUM


Nos díes que cuerren, l'actual gobiernu del PSOE, col sofitu del PP, les dos cares de la mesma perrona, tan a piques d'entamar una reforma constitucional a escondíes de la ciudadanía. Esta reforma ye pa incluyir de manera explícita na nuesa Carta Magna un techu de gastu públicu que, na práutica, quier dicir l'aminorgamientu del presupuestu dedicáu a educación, la sanidá y les pensiones.


Estes midíes, que van tratar d'imponemos, tienen como cabeces visibles a políticos de dereches como Sarcozy o Ángela Merkel, pero los sos  validores son los poderes económicos: Bancos, entidaes financieres y grandes corporaciones. Los mesmos que mos truxeron esta crisis al pagar los estaos con perres nuestres, cantidaes inxentes de dineru cola fin de rescatalos de la quiebra.  Los mesmos que nagüen por sacar beneficios de la crisis qu'ellos mesmos ficieron y de la que se llamen andana.

A riendes d'ello, nun podemos almitir que con xeitu antidemocráticu, y pel mediu de la coacción, ensin contar cola opinión, nin el votu de los ciudadanos, vaya manipulase la nuestra constitución, ye dicir, les nuestres lleis principales, pa mandar midíes que perxudiquen a una inmensa mayoría de trabayaores, estudiantes y pensionistes en benefiu de les grandes fortunes. Desiximos, no pidimos,  que se faga consulta al pueblu anantes de camudar cualisquier llei que mos afecte, muncho menos la Constitución. Pidimos un Referéndum nel que podamos sofitar o rechazar la reforma.


0 comentarios:

Publicar un comentario